FANDOM

Był to jak zawsze słoneczny dzień w Sunny Town- starym mieście nieopodal morza. Przyjaciele wracali ze szkoły gdy nagle..

-Czujecie coś?- zapytał chłopak z zielonymi oczami- Jakby...Placki!

-Placki?! - odpowiedział jego brat- Mam uczulenie na placki. Oby to nie była prawda!- ciemny blondyn zaczął chować się za najniższą osobą.

-Czy w swej łaskawości panicz Patryk może mi nie deptać stóp? -ciemna blondynka zadała pytanie chłopcu.

-Mogę, ale czy muszę? -Patryk zapytał z uśmiechem na ustach. Wszyscy zaczęli się śmiać. Wszyscy oprócz Angel. Dziewczyna rozmyślała nad słowami nauczycielki historii- "I w ten księga życia i śmierci została na zawsze zgubiona".

-Angel o czym myślisz?- zapytała dziewczyna o białych włosach i zielonych oczach.

-Co? Ach tak przecież...Co myślicie o...

-O?

-O dzisiejszej lekcji historii?- N\nieśmiało zapytała- Może o tej księgi to prawda...

Cóż naszych bohaterów dopadł pech, gdyż musieli się rozdzielić. Angel odrobiła lekcje i postanowiła włączyć sobie telewizor.

-Prosimy ograniczyć wyjazdy i inne spotkania rodzinne!- najwyraźniej znów dekoder przełączył automatycznie na InfoTTV- największą platformę wiadomości w całym kraju.

-Tajemnicze zabójstwa ludzi! Ostarnie zabójstwo zostało dokonane w Sunny Town- po tym zdaniu wyświetliło się zdjęcie Pani Smitch, która uczyła historii- do ofiary doczepiono kartkę z napisem "Życie to śmierć. a śmierć to życie". FBI już poszukuje sprawcy tych...

W tej chwili dziennikarz padł martwy. Dziewczyna miała przeczucie, ze chodzi o "Księgę życia i śmierci"

-Halo? Anna?! Dzwoń do chłopaków! Za pół godziny u mnie.To pilne!

-Pół godziny? Po Allie też zadzwonić?- zapytała białowłosa.

-Tak! Pół godziny. Chodzi o księge...

-Co?! Ja-jas-jasne! Już się robi!- tak naprawdę Ania niczego nie zrozumiała, ale skoro Angel tak mówi to trzeba działać!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Części będą się pojawiać kiedy będę miała czas.Chciałbyś/aś zwrócić uwagę pisz komentarz.Pozdrawiam

Więcej z Fandomu

Losowa wiki