FANDOM

Umierałam... To tak bardzo bolało... Nadal boli... Pozwólcie jednak, że opowiem wam co się wydarzyło.

Rozpoczeło się kłótnią. Lucy zabiła Dianę... Zostaliśmy wygnani... Iza podzieliła się swoim "domem". Nie wiem czy można to tak nazwać. Dostałam elegancki pokój. Bez okien bym się  nie zabiła. Wieczorem zostałam porwana. Nie wiem kto mi to zrobił ani czemu... Wiem tylko, że dostałam bardzo poważne rany na rękach, W moim obecnym stanie trudno przypomnieć sobie ten dzień... Usłyszałam krzyk Lucy. Na prawdę się przeraziłam... To w końcu moja najlepsza przyjaciółka. Później usłyszałam tylko kroki. Drzwi otworzył Kapłan. Nie można sobie wyobrazić jak bardzo się ucieszyłam gdy go zobaczyłam. Wziął mnie na ręce i wyniósł. Wszystko działo się tak szybko... Lucy... A gdzie ona? Błagam, niech żyje. Wracając... Kapłan zaniósł mnie na dół. Widziałam jak Kacper walczy z Izą. Wiadome było, że przegra... Mimo to dzielnie walczył. Wyskoczyliśmy przez okno.

- Zawsze chciałaś i wyskoczyłaś- Usłyszałam głos mojego przyjaciela...

Na dworze czekał helikopter. "Zanieś ją na nosze" Tylko to usłyszałam. Prawdopodobnie straciłam przytomność. Jedyny moment który pamiętam to upadek... Upadek Kacpra i Izy... Zmarł. Iza powtała. Czyżbym została tylko ja i Kapłan? Nadal mam nadzieję, że Lucy i Kacper żyją, że to tylko zły sen.

Z moim towarzyszem dotarłam do lasu. Usłyszałam błagania o litość. Później Kapłan odmówił "mszę". Szepnełam ciche "Amen". Póżniej strażników roztrzelano. Krew… Nadal mam ją na bluzie. Krew osób które traktowały nas jak eksperyment. Krew osób które zamieniały niewinnych w potwory…

Obecnie czekam na śmierć. Powiedziano nam tylko, że jesteśmy współwinni. Tak bardzo się boję… Kapłan powiedział mi, że nie ma czego. Dali nam dokończyć ten wpis. Dziennik będzie opublikowany. Nie wiem po co. Nie wiem czy ktoś w niego uwierzy. Właśnie słyszałam kolejne krzyki…

- Do zobaczenia w raju.- Po tym nastąpił dźwięk strzelania. Zostałam sama…

Wołają mnie. Muszę iść… Żegnajcie….

                                                                                                                         Ange

Więcej z Fandomu

Losowa wiki