FANDOM

Od czego by tu zacząć... Dawno nie pisałem dziennika... Dziś rano Lucy miała do mnie straszne pretensje o to, że ukradłem jej zdjęcie jednak na razie mi go nie zabrała, ale nie wybiegajmy do przodu, nie wiecie co się ostatnio działo. no to tak chyba dwa dni po zniknięciu Kacpra, wszedł do nas jakiś rządowy wraz z dwoma strażnikami, zaczęli oni przeszukiwać nasz pokój, myślałem, że przyszli po moją Biblię, ale gdy zobaczyłem, że spod buta Lucy wyciągnęli żyletkę... "skąd ona ją miała?" pomyślałem. Potem znaleźli jeszcze jakiś kawałek szkła pod poduszką Agne, ale najbardziej zdziwił mnie Kacper, miał topór pod poduszką! z podpisem Atlant... dalej nie widziałem bo żołnierz trzymał akurat w miejscu napisu. Po tym ci dwaj wyszli a z nami został rządowy, który zawołał do nas kogoś jeszcze, był to mutant, ale kobieta, co jest dziwne bo pytałem już kilka razy Kacpra czy takie się zdarzają, jednak on żadnej nie widział. Miała ona dość krótkie ciemne włosy, te same ubrania co te "stopione twarze" które zjadły Kacpra oraz ciemną skórę. W ręku trzymała coś podobnego do starego telewizora.

-Oto Iza, albo Iga, jak kto woli... Nie zna polskiego ale wariuje gdy poczuje zapach krwi, Kapłan powinien rozumieć o co chodzi. Dajemy was pod jej opiekę, bo jedna z was (w tym momencie spojrzał na Angę) dużo mówiła na stołówce o samobójstwie. Jeżeli chcesz zginąć śmiało! ale zjadana żywcem przez Izę. Tymczasem zapraszam was na krótki film, po którym proszę aby Kapłan poszedł na stołówkę.

W tym momencie wyszedł a Iga, czy tam... Iza włączyła "telewizor". Jednak to co widzieliśmy nie było fajnym widokiem... Był tam Kacper... duszony i podtapiany, przywiązali go do krzesła i albo go dusili, albo podtapiali, jednak nie pokazali nam zakończenia... nadal nie wiadomo czy Kacper żyje czy nie. Ekran zaczął śnieżyć a Iza wyłączyła telewizor i usiadła na nim w rozkraku. Miałem teraz okazje lepiej się jej po przyglądać: nosiła ten sam uniform co inni mutanci, szary zakrywający wszystko poza głową, dłońmi i stopami. oczy miała całe czarne, a zęby ostre jak kot. Była bardzo wychudzona i wysoka, jednak gdy zbyt długo się na nią patrzyło okazywała wyraźne niezadowolenie, dlatego przestałem się w nią wpatrywać.

-Kapłan... co teraz zrobimy?

Ku mojemu zdziwieniu zapytała Lucy.

-ja-ja... ja miałem iść na stołówkę... jak chcesz możesz iść ze mną.

odpowiedziałem.

-Na twoim miejscu nie szła bym tam, nie ufam im.

powiedziała, po czym nastała minuta ciszy którą uciąłem:

-skąd Kacper wytrzasnął topór?

-a ciebie dlaczego nie przeszukiwali?

wtrąciła Ange. Na co Lucy odpowiedziała:

-Bo taka ciapa jak on nawet za broń nie złapie, to poco mu ją przemycać?

Wtedy wstałem i udałem się w stronę drzwi. Gdy wszedłem na stołówkę okropny gwar na niej nagle ucichł, a jeden z obecnych podszedł do mnie i powiedział:

-Wychodzisz na wolność...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki