FANDOM

Dzień zapowiadał się cudownie. Ptaki śpiewały, miałam zapas książek na kolejny dzień. Otuliłam się kocykiem i zaczęłam czytać. Byłam już na przy końcu książki gdy poczułam się źle. Poszłam do łazienki by odmyć twarz lecz nagle przed moimi oczami zapadł mrok.

Obudziłam się wymęczona w dziwnym pokoju. Wraz z moją osobą były jeszcze trzy inne. Dwóch chłopaków i jedna dziewczyna. Zauważyłam pudło z napisem "Ange" podeszłam do niego i otworzyłam. W środku znajdowały się dziwne figurki i ubrania (rzecz jasna moje). Większy chłopak wyszedł i dał nam znak abyśmy do niego przyszli gdy skończyły.

Pierwszy wyszedł drugi chłopak. Po paru minutach byłam gotowa by wyjść. Gdy wyszłam zauważyłam, że pierwszy chłopak się delikatnie uśmiecha. Czy będzie tak jak zawsze i będą się ze mnie śmiać przez mój strój?

Druga dziewczyna wyszła chwilę później. Zauważyłam jedynie, że posiada bliznę w kształcie uśmiechu. Doszliśmy do stołówki (o ile można tak to nazwać)

- Na początek chciałbym was serdecznie przywitać, w waszym nowym domu. - powiedział z lekkim uśmiechem - Jak się nazywacie?

- Nie podam ci swojego imienia, mów mi "Kapłan". - powiedział oschle ten drugi chłopak

- Ja mam na imię Lucy. - Odpowiedziała dziewczyna z bliznami

- Nazywam się Ange. A jak ty masz na imię? - Powiedziałam podtrzymując moją czapeczkę Pikachu.

- Mam na imię Kacper. Miło mi was poznać. - powiedział - Chcecie się czegoś więcej dowiedzieć o waszym położeniu? - trzy głowy skinęły potwierdzająco. Wziął wdech i powiedział. - Jesteśmy w mieście założonym przez rząd 10 kilometrów nad ziemią. Poza nami żyją tu tylko najgorsi bandyci i rządowi. Tym samym jedyni wyglądamy tutaj na ludzi więc nie zdziwcie się gdy zostaniemy zaatakowani...

- Poczekaj, czemu są tu sami bandyci z rządowymi i czemu niby tylko my wyglądamy na ludzi? Człowiek to człowiek. - wtrąciła się dziewczyna z bliznami, nie wiedząc o czym mowa.

- Ma rację - Dodałam z już poprawnie założoną czapką.

- Dajcie mi dokończyć. Kontynuując, wyglądamy na ludzi dlatego jest wszędzie rozpylona broń biologiczna i wszystkich innych zniekształciło. Uprzedzę pytanie, bierzemy udział w wielkim eksperymencie. Krótko mówiąc, jesteśmy królikami doświadczalnymi.-powiedział Kacper a tym samym opowiadając nam o swoich przeżyciach w ciągu czasu, który tu spędził. Następnie wszyscy wróciliśmy do pokoju.

Część następna http://pl.recenzje-opowiadan.wikia.com/wiki/Gra_Dzie%C5%84_5

Więcej z Fandomu

Losowa wiki